Menu

Filters

Joúw koffie abonnement

Bepaal zelf welke koffie je maandelijks wil ontvangen.
Vrije keuze. Altijd aanpasbaar. Altijd opzegbaar.

  • Kies een abonnement

    Je kunt de keuze van je abonnement altijd nog veranderen

  • Vul je abonnement met koffie

    Je kunt de inhoud van je abonnement zo vaak veranderen als je wilt

  • Laat de barista in je los

    Je ontvangt iedere maand jouw favoriete koffie thuis. Geniet ervan!

Kies het koffie abonnement dat bij je past

Basis Standaard Premium
Prijs per maand € 26,95 € 36,95 € 46,95
Hoeveel koffiebonen je krijgt 2 x 250 gram 3 x 250 gram 4 x 250 gram
Vrije keuze uit geselecteerde koffie
Altijd opzegbaar
Gemakkelijk stopzetten
Upgraden of downgraden wanneer je wilt
Kies Basis Kies Standaard Kies Premium

Veelgestelde vragen

  • Welk abonnement past bij mij?

    Per kopje koffie heb je ongeveer tussen de 7 en 9 gram koffie nodig. Met dit gegeven kun je uitrekenen hoeveel koffie je maandelijks nodig hebt.
    Voor 3 kopjes per dag wordt het sommetje: 3 kopjes x 7 dagen x 4,35 weken = 91,35 kopjes per maand. Dit komt dan neer op 640 – 822 gram koffie per maand.

  • Als mijn abonnement leeg is, moet ik dan betalen?

    Nee. Als je bent vergeten om je abonnement te vullen of je wilt gewoon een maandje geen koffie ontvangen dan betaal je helemaal niets. Je betaalt dus alleen voor de koffie die je ontvangt.

  • Hoe kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

    Dit kan vanuit je persoonlijke menu. Zweef met de muis over je gebruikersnaam in de rechter bovenhoek van het scherm. (Op een mobiele telefoon tap je op het icoontje met het hoofdje). In het menu dat zich opent kies je voor ‘Abonnement Stopzetten’.

  • Ik heb mijn abonnement stopgezet. Hoe kan ik weer activeren?

    Dit kan vanuit je persoonlijke menu. Zweef met de muis over je gebruikersnaam in de rechter bovenhoek van het scherm. (Op een mobiele telefoon tap je op het icoontje met het hoofdje). In het menu dat zich opent kies je voor ‘Abonnement Activeren’.

  • Hoe kan ik opzeggen?

    Dit kan vanaf je accountpagina. Zweef met je muis over je gebruikersnaam in de rechter bovenhoek van het scherm. (Op een mobiele telefoon tap je op het icoontje met het hoofdje). In het menu dat zich opent kies je voor ‘Abonnementen’. Naast je actieve abonnement klik je op ‘Bekijken’. Klik vervolgens op de knop ‘Opzeggen’.

  • Hoe kan ik mijn abonnement upgraden of downgraden?

    Dit kan vanaf je accountpagina. Zweef met je muis over je gebruikersnaam in de rechter bovenhoek van het scherm. (Op een mobiele telefoon tap je op het icoontje met het hoofdje). In het menu dat zich opent kies je voor ‘Abonnementen’. Naast je actieve abonnement klik je op ‘Bekijken’. Klik vervolgens op de knop ‘Upgraden of Downgraden’. Plaats jouw nieuwe abonnement in je winkelmandje en doorloop de checkout.

  • Hoe kan ik koffie toevoegen aan mijn abonnement?

    Als je bent ingelogd kun je op de pagina ‘koffiebonen’ producten toevoegen aan je abonnement door op de knop bij het product te klikken.
    Je kunt ook koffie vanuit je verlanglijstje in het zijpaneel toevoegen. Je opent het zijpaneel door op het ‘koffiekopje’ in de rechter bovenhoek van het scherm te klikken. In je verlanglijstje klik je vervolgens op het ‘plusje’ naast de koffie die je wilt toevoegen.

  • Hoe kan ik koffie verwijderen uit mijn abonnement?

    Je kunt koffie uit je abonnement verwijderen in het zijpaneel. Open het zijpaneel door op het ‘koffiekopje’ in de rechter bovenhoek van het scherm te klikken. Onder het kopje ‘Je koffie voor [maand]’ vindt je de inhoud van je abonnement. Klik op het kruisje naast de koffie die je wilt verwijderen.

  • Hoe kan ik zien welke koffie er in mijn abonnement zit?

    Dit kun je gemakkelijk zien in het zijpaneel. Open het zijpaneel door op het ‘koffiekopje’ in de rechter bovenhoek van het scherm te klikken. Onder het kopje ‘Je koffie voor [maand]’ kun je zien welke koffie je met de volgende bezorging ontvangt.

  • Tot wanneer kan ik de inhoud van mijn abonnement nog veranderen voor de volgende bezorging?

    Op de laatste vrijdag van de maand om 17:00 uur wordt de ‘bestelling’ opgenomen. Met de eerstvolgende bezorging ontvangt je dan de koffie die op dat moment in je abonnement staat.

  • Wat gebeurt er wanneer ik niets verander aan mijn abonnement?

    Je ontvangt dan de koffie die in je abonnement staat. Je favoriete koffie kun je er dus gewoon in laten staan. Wanneer je abonnement leeg is dan wordt hij automatisch stopgezet. Je betaald dus nooit voor koffie die je niet ontvangt. Wil je weer koffie ontvangen? Dan kun je het abonnement altijd weer activeren.

  • Wanneer ontvang ik mijn koffie?

    Je ontvangt je koffie altijd in de eerste week van de maand.

Copy link