Menu

Filters

Bestellen

  • Hoe bestel ik iets bij Personal Blend?

    Dat kan door de volgende stappen te doorlopen:

    1. Selecteer de eventueel beschikbare opties bij het product
    2. Plaats het product in je winkelmand
    3. Controleer de bestelling in je winkelmand en ga door naar ‘Afrekenen’
    4. Vul de benodigde gegevens in.
    5. Rond af door te betalen. Je kunt betalen met iDeal en creditcard.
  • Hoe sluit ik een abonnement af?

    Dat kan door de onderstaande stappen te doorlopen. Meer informatie vindt je op de pagina abonnementen.

    1. Kies het abonnement dat bij je past
    2. Klik op ‘aanmelden’
    3. Vul de benodigde gegevens in.
    4. Rond af door te betalen. Je kunt betalen met iDeal en creditcard.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Nadat je iets besteld hebt dan krijg je daarvan per e-mail een bevestiging. Heb je na een uur nog geen bevestiging ontvangen? In dat geval kun je inloggen op je account. Als de bestelling daar wel staat dan is alles in orde.

    Staat de bestelling ook niet in je account? Neem dan even contact op. Als er geld is afgeschreven dan krijg je dat natuurlijk teruggestort.

  • Ik heb per ongeluk het verkeerde artikel besteld, wat nu?

    Als je bestelling nog niet verzonden is dan kun je annuleren en daarna het juiste artikel bestellen. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze binnen 14 dagen na aankoop in originele staat en ongeopend retourneren.

  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Dat kan op je accountpagina. Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet is verzonden. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze binnen 14 dagen na aankoop in originele staat en ongeopend retourneren.

Copy link